luni, 26 ianuarie 2009

Claustrofobie...





...Este aglomeratie, ma sufoc... incerc sa respir... nu reusesc... toti se imping... incerc sa-mi fac loc printre multime, dar sunt mult prea mica, iar ei sunt mult prea multi... incet, incet ma pierd... tot aerul mi-a fost luat... caut ajutor dar pare ca nimeni nu ma vede... nici macar unul nu ma priveste... cad jos si ma lovesc de asfaltul dur, nimeni nu-mi intinde mana?... lacrimi curg siroaie pe obrajii fierbinti... voci stridente, voci puternice imi chinuie mintea... de-as putea sa respir... ma inec si nici unul nu-mi intinde colacul de salvare... Incerc sa ajung la suprafata, ma zbat sa traiesc, dar ceva ma tine la fund.... sunt gandurile grele ce-mi impovareaza sufletul... de m-as elibera... Totul incepe sa se intunece... sunt cu totul pierduta... inima de ar iesi... sa fie libera, caci sufera de claustrofobie...

Niciun comentariu: