vineri, 6 februarie 2009

...Confuz...




...Scriu...insir ganduri intunecate,sentimente reprimate pe colile albe...pe fundal un vals scartaie amarat(La valse d'Amelie)...lasandu-si amprenta in scrierile mele...

...de ce eu?...

...Cata forta ai asupra mea...nici eu nu stiu de ce te las sa-mi bantui visele...e intuneric...cica e noapte...suier luna si o rasar caci n-am la cine privi si cui vorbi in noptile lungi...
...Ochi melancolic, soare caprui cand ai uitat tu oare sa-ti indrepti razele spre mine?...Sa-si fi pus oare timpul amprenta asupra mea de te-ai ascuns in ochi strain?...te-ai ascuns..in ochi strain?...

...de ce nu ma certi caci mereu dau vina pe tine pentru ca s-a terminat?...cand eu, coplesita de o furtuna interioara ti-am dat drumul, asemeni unui copac ce-si pierde o frunza, asemeni unui soare ce-si scapa o raza dupa un nor negru...cearta-ma caci n-am fost indeajuns de puternica sa lupt, cearta-ma pentru ca niciodata nu sunt...si nu stiu sa pastrez ce mi se cuvine...cearta-ma ca nu sunt egoista, cearta-ma ca nu cer mai mult si ma complac in situatia in care sunt...cearta-ma ca nu stiu sa iubesc si nici nu ma chinui sa invat...

sau

...mai bine intelege-ma, fii tu langa mine, gandeste-te la mine, tine cu mine...invata-ma sa adorm zambind si ïubeste-ma asa cum sunt...