miercuri, 18 august 2010

Un ochi peste copilul din tine...


Statea in bratele mele atat de neajutorat...atat de obosit, atat de vulnerabil... acum nu mai era in stare sa fie barbatul puternic...acum era doar un copilas ghemuit in bratele mele pentru un pic de somn...il priveam cum doarme si era cel mai frumos barbat din lume...Il priveam cum sta lipit de pieptul meu si cu bratele strans in juru-mi parca sa nu plec...Doamne, cat il iubesc! cand, cum si de ce s-a intamplat nu stiu...dar sunt cea mai fericita ca am avut eu aceasta sansa...
Imi amortisera picioarele stand nemiscata pe scaun, insa incercam din rasputeri sa nu ma misc ca sa nu il trezesc...L-am strans in brate si l-am sarutat usor pe obraz...Dormi dragul meu...eu sunt langa tine... sa te alint, sa te iubesc, sa te adorm, sa te fac la fel de fericit cum si tu ma faci...

Un comentariu:

Beto spunea...

Comentariu: O poza artistica si foarte frumoasa. Imi place in special fondul si cum a fost creata imaginea. Cat despre povestioara (si spun povestioara, pentru ca prea putin pentru cat mi-as dori sa citesc) merita mult mai mult sa fie descrisa poza.

_______
Salut Olguta, in urma unor cateva comentarii lasate pe blogul tau doresc sa port o conversatie cu tine. b3tobeto este id-ul meu de messenger si doresc sa discutam mai usor. Mai exact vreau ca sa postez si eu pe blogul tau cateva povesti de-ale mele daca esti de acord pentru a impodobi acest blog care imi place foarte mult. Toate posturile ce voi dori sa le expun, ti le voi prezenta tie pe parcurs iar daca ti se pare ok, le voi posta. Vreau doar sa scriu si eu in blogul tau. Te rog da-mi accept sa vorbim mai detaliat despre asta. Multumesc, o zi buna Beto