vineri, 8 mai 2009

...Doar un vis...




...nu e frig, dar nici cald...nu e soare, dar nici nouri...
...E bine caci bate vantul,bate la fel de tare ca inima mea atunci cand isi aminteste de chipul tau somnoros, de vocea ta ragusita, de privirea ta confuza...
Nu!nu-mi este dor de tine sau cel putin asa imi zic in fiecare secunda...poate la un moment dat chiar nu-mi va mai fi...poate...imi este somn si vreau sa dorm...caci in visele mele esti doar pentru mine si langa mine...
In vis traiesc doar pentru tine, iar tu doar pentru mine...in vis, suntem doar noi, tu si eu, si nu cunoastem alt sentiment decat iubirea...nu exista oameni care sa intervina intre noi...nu exista rautate, ipocrizie...

...cafeaua...o bem amandoi din aceeasi cana, caci tu doar gusti...si nu-ti place cafeaua mea ca e amara...si ne certam ca mai vrei zahar....iar tu esti asa scump si cearta noastra e atat de frumoasa ca nu vreau sa te impac doar de dragul de a te vedea putin bosumflat...iti zambesc si te las sa ma certi ca ma imbolnavesc band cafea amara...te-as imbratisa, dar sunt prea orgolioasa...ma imbratisezi tu si iti ceri iertare zicand ca:"gusturile nu se dicuta!"...ce scumo esti, copil mic!te prind si eu in brate si-ti cant un cantec de leagan, sa te adorm caci imi esti tare drag asa cum dormi cu capul pe abdomenul meu....te-as veghea mereu in somnul tau si nu m-as satura...iar tu ma saruti in semn de recunostinta...si ce sarut!nici barba abia crescuta nu ma deranjeaza...imi place cum se simte la atingere...si ce maini ai!Ma cuprinzi de doua ori cu ele...iar parul tau...parul tau ciufulit ma invita sa-l alint...si stam asa imbratisati fara sa scoatem un cuvant...n-avem nevoie...

...ma trezesc...tu nu esti aici!...

Niciun comentariu: