luni, 13 iulie 2009

o cafea tarzie....




...este aproape seara si cafeneaua este plina...nori de fum danseaza pe melodiile de la holograf...afara ploua iar indragostitii se imbratiseaza puternic,simtind parca frigul de afara adus de ploaia rece...e vara, ploaia ar trebui sa fie calda si totusi...ma uit pierduta pe geam, cautand parca pe cineva, ceasul arata ora 7...cand au trecut 3 ore?...sorb din cafeaua rece...oare m-ai uitat?...O intrebare stupida dupa atata timp...nu ma incearca niciun alt sentiment decat curiozitatea(sunt curioasa de felul meu)...
...cateodata merg pe strada si-ti vad chipul...simt cum pulsul imi creste...nu esti si ma linistesc...daca te-as intalni acum te-as intreba de ce?probabil te-ai gandi ca de ce s-a terminat dar nu...de ce tocmai eu?...pentru ca am spus cu voce tare ca nu am nevoie de nimeni alaturi?sau te-ai gandit tu ca mi-e prea bine asa?...ca putina amraciune n-ar strica....ma uit in cafea, poate imi vad viitorul...daca ne vom reintalni cum vom reactiona?...
...imi intorc privirea inapoi spre geam...e o lume acolo pe care n-o cunosc...ma ridic si plec. ar cam fi timpul sa ies din ceata , sa cunosc tainele ce mi-au fost ascunse...

5 comentarii:

Lorena spunea...

Citesc si paca sunt gandurile mele, trairile mele ... ce ciudat ...
Mi-a placut mult modul tau de exprimare a sentimentelor...superb.

Search spunea...

Imi place...

Anonim spunea...

mda foarte tare...

Olguta spunea...

mda?!... ?

Alyz spunea...

M-am regasit putin in ceea ce ai scris :-s frumos :-s