duminică, 3 ianuarie 2010

...dispar in umbra norilor...



...am ochii atintiti spre cer...privesc, dar nu stiu ce...poate soarele, care se chinuie sa razbata, sau or fi pasarile ce pleaca in stoluri in tarile calde?...
...ninge...ninge mult si greu...fulgi reci imi ating obrajii...
...plang... sunt fericita si plang... un zambet sincer imi acopera fata...privesc peste tot si nicaieri visand... de fapt imi amintesc...imi amintesc zilele ce au trecut si pe care le-am petrecut visand cu tine... visam amandoi...acum trebuie sa visez singura...am sa pot oare?...
...mi-e frica...mi-e frica sa nu fi fost doar un vis... sa nu dispari acum cand toate merg in sensul acelor de ceas...
...te-as tine in brate o zi intreaga si tot nu m-as satura, ti-as spune o mie de povesti si tot as mai gasi una pentru tine...ti-as saruta ochisorii si nasucul si buzele si tot as continua... cine sunt eu fara tine?...am existat pana acum oare?... asa credeam...realizez acum ca nici macar n-am trait...eram o umbra pierduta pe strazile triste...
...privesc in continuare spre cer...si plang... mi-e bine...de asta plang... daca erai langa mine, de ce nu te-am gasit pana acum?...
...si gandurile mele...si teama...si toate sentimentele urate dispar in umbra norilor...
azi iubesc soarele!...azi te vreau langa mine....

Niciun comentariu: