sâmbătă, 19 noiembrie 2011

...din trecut....

Te-am ranit.... indirect...ti-am facut rau fara sa te cunosc, chiar dinainte de a sti de existenta ta... Te-am facut sa renunti la ce aveai mai de pret, sa-ti pierzi doi ani din viata plini de amintiri si trairi...
Intr-o oarecare forma nu e chiar vina mea... e vina amandurora caci am crezut in fericire... Am fost mai puternica ca tine, dar asta pentru ca nici sentimentele mele nu erau la fel de puternice ca ale tale... eu n-am pierdut atata timp...
Sa stii ca lumea nu se termina aici... daca s-a intamplat asta a fost pentru ca meritai ceva mai bun... pentru ca probabil fericirea ta nu era atat de mare pe cat credeai...  Iubirea ta nu e indeajuns pentru doi... trebuie sa vina si din partea celuilalt...
Eu... sunt fericita acuma...
Vei fi si tu, cand va fi timpul tau.... In sinea ta sa-ti spui mereu ... nu e capat de lume, ci doar un nou inceput...

Niciun comentariu: