joi, 12 ianuarie 2012

Orizont in ceata...



Cum as putea sa fac abstractie de ceva ce e in fiecare particica din viata mea?
Cum as putea sa ma bucur de viata, daca el imi coloreaza zilele?...
Il iubesc si nu-mi pare rau... il ador... M-as putea numi cea mai norocoasa femeie de pe pamant... Si daca l-ati avea langa voi ati intelege... Ce barbat face orice asfel incat femeia de langa el sa creasca,  mai mult ca el... ce barbat isi sprijina partenera si o inalta pe cele mai inalte culmi?...ce barbat face orice sa o vada fericita?...
E minunat si tocmai asta ma sperie... E frumos.. cu ochi schimbatori... cu nasul acvilin si buzele mari... cu brate incapatoare si un zambet absolut fermecator.... M-as indragosti de mii de ori de el, nu pentru ca este frumos ci pentru caracterul sau... Nu e omul perfect, nu va inchipuiti... face poate uneori glume proaste... sau spune unele lucruri deranjante, insa stiu ca nu e voit... oricui i se intampla.. inclusiv mie... maestra in datul cu bata in balta... exista oare zi in care sa nu fi dat cu bata in  balta?
 doar imi pare rau ca e mult prea complicata viata noastra incat sa putem merge mai departe... de asta mi-e frica... si de asta ma tem ca tocmai o astfel de iubire m-ar putea prabusi din cel al 9-lea cer unde ma aflu acum...

3 comentarii:

Iona spunea...

mergi m-ai departe, poate iti este jumatatea pe care o cauti ca orice suflet>:D<
asa sunt si eu acum, dar vreau sa merg m-ai departe, il iubesc, ma iubeste, efectiv e o chimie care ma face sa il iubesc, asa cum exista si la tine o ecuatie chimica destul de aprinsa datorita sentimentelor...iubire, cat de dulce suna acum acest cuvant si totusi uneori e amar, amar de morbid.
un 2012 frumos alaturi de el si un viitor infloritor>:D<

ammy-sufletviu.blogspot.com spunea...

Mai scrii? De ce nu ai mai publicat nimic?

Olguta spunea...

Inca scriu...doar ca am nevoie de o pauza, caci prea multe mi se intampla si sunt intr-o incalceala... ma voi intoarca sa mai scriu ceva cand voi gasi primul capat din incalceala...