sâmbătă, 18 aprilie 2009

...




...E dimineata...nu foarte...azi m-am plimbat prin gara(am condus pe cineva)...si ma uitam la mersul trenurilor, cautam unul anume... lista era mare...mi-ar fi placut sa pot sa iau primul tren care venea si sa plec...unde nu stiu!....dar nu conta...oriunde doar sa scap de orasul asta...sa scap de toti....sa ma duc undeva si sa o iau de la zero...imi place sa o iau de la inceput...cred ca la asta ma pricep cel mai bine...

Pentru ca asta fac mereu....cand ma implic prea tare in absolut orice...dispar deodata si ma duc in alta parte si o iau de la capat...e mai simplu asa....nu apuci sa suferi...nu-mi place durerea de nici un fel...

...in fine....

....as fi urcat in tren si m-as fi dus undeva, unde m-ar fi lasat trenul... sa n-am nimic decat niste bani si un rucsac cu de-ale gurii si niste hainute...
si as fi privit apusul din tren...as fi intrat in vorba cu oamenii...m-as fi amuzat zicandu-le ca sunt straina;))...m-as fi dat drept englezoiaca sau poate as fi zis ca sunt din Spania...

...iar visez... trezeste cenusareaso, ca viata nu e atat de frumoasa ca sa poti sa faci ce-ti pofteste inimioara!...

Niciun comentariu: