sâmbătă, 11 aprilie 2009

si cica e primavara...



...e primavara...Stii cum mi-am dat seama?....miroase a fum si a flori peste tot...iar cerul are o culoare diferita...parca ar fi prins viata...la apus e colorat...si sunt culorile mele...imi place sa cred ca eu le-am imprastiat...
...mi-e dor sa beau o cana de lapte fiert intr-un ceaun de mamaliga...sa ascult povestile bunici si sa beau din vinutul rosu, tare bun, cules de asta toamna...mi-e dor sa alerg printre margarete, pe deal si prin cimitir, sa urlu de bucurie ca in sfarsit s-au razvratit florile si au alungat iarna posomorata...
...Si miroase a pamant, semn ca vine ploaia...parca incepe sa se simta si miros a ploaie...si cantece in limbi straine se aud din copacii alaturati, au venit pasarile sa vesteasca aparitia soarelui...
...mi-e dor...

Niciun comentariu: