marți, 15 decembrie 2009

ratacind...



...fulgi mici acopera soseaua...un vant rece imi gadila parul...ma plimb lenes pe strazi care duc spre nicaieri...nu stiu unde vreau sa ajung...doar ma plimb...am deja 2 ore de cand umblu de nebuna, privind fiecare vitrina a magazinelor in detaliu...
...inghet, dar ce conteaza...asa macar nu mai simt durere...ma simt singura...nu sunt!stiu, dar asa ma simt...
...ma uit in jur...indragostiti se plimba agale, tinandu-se de mana...visand prima zi de craciun...cata dragoste...m-as molipsi si eu, dar nu reusesc...
prima zi de craciun... poate am sa dorm...am deja 2 saptamani, de cand ma chinui sa dorm, ca de reusit....n-am reusit...
...ma prefac ca sunt bine...imi scot rujul din geanta...ma intorc spre o vitrina ce reflecta imaginea obosita a Olgai din decembrie...si-mi imprastii pe buzele uscate, un chinuit ruj rosu...ruj rosu pentru zile negre...zambesc stramb...va fi bine si pentru mine...

Niciun comentariu: