miercuri, 2 iunie 2010

...o zi bună începe cu o cafea delicioasă și un zâmbet larg...


Incerca din tot dinadinsul să nu râdă... se chinuia teribil, insă izbucni în râs....era mult prea amuzantă situația, iar ea mult prea sensibilă ca să se poată abține... îl privea amuzată, incercând să revină la fața ei de serioasă.
...
O privi atent cu o expresie de genul "de ce razi?" și întoarse privirea spre tava cu pahare sparte...mereu se pierdea in prezența feminină și mai ales atât de frumoasă precum ea...sau cel puțin el așa considera...era o fată brunetă, dar atât de brunetă...părea culoare naturală...ochii mari, bulbucați și buzele pe măsură...arăta ca o indiancă... rochia-i verde de satin îl ducea și mai mult cu gândul într-acolo...era stânjenit de situație...nu era sigur de cum ar trebui să reacționeze, însă realiză că cel mai bine ar fi fost o confruntare, altfel nu ar fi fost în stare să se concentreze întreaga zi...
...
Privea mirată și nedumerită...se îndrepta spre ea?...oare ce va avea să-i zică?...o va întreba de ce râde sau de ce vine a 5 dimineață la rând la cafea?... gândi atunci toate posibilitățile...îi va zice ca așteaptă să intre la un curs, dar toate in fiecare dimineață la aceeași oră?...nu...îi va spune că așteaptă o prietenă...și în nici o dimineață "acea prietenă" nu a venit?...nu...mai bine îi spune că îi place cafeaua de aici...da...și era pe jumătate adevărat...doar nu avea să îi spună că de fapt venea să-l vadă...
...
"Bună!"
...cu un zâmbet speriat îi răspunse "bună!"
"Eu sunt Adrian..."
privi mirată și răspunse..."Adriana...ce coincidență!"
"Adriana?!...încântat să cunosc fata care mi-a chinut ultima săptamână cu frumusețea ei...și care m-a facut să stric 3 seturi de pahare...un adevărat record!"
"Eu?!...eu am făcut toate astea?!...nu, cred că e o greșeală...vezi tu...eu vin aici să be..."
"...da, da...vii aici de plăcere...e bună cafeaua, nu?"
"Da! așa e!"sigur pe ea ridică privirea la un nivel superior deși ea stătea jos, iar el în picioare.
"....Uite...te-am văzut de la începutul săptămânii aici...și nu doar pentru cafea... presupun că dacă ar fi fost doar cafeaua, nu m=ai fi privit atât de intens toate diminețile...e evident, să știi..."
rușinată plecă capul înainte ca el să observe ca-și schimbă culoarea feței..."...eu...aaa...știi..."
"...stai liniștită, n-ai de ce să te inroșești, deși să știi că te prinde roșul în obraji"...
...zâmbi timid la un astfel de compliment..."mulțumesc!"
"...te rog...acceptă-mi invitația în oraș și scuză-mă că nu am avut curajul tău, să recunosc că îmi placi și că aș dori să-mi zâmbești mai des..."
"...aaa...eu...da...adică...cum să nu...aș fi încântată să ieșim..."
"diseară?!...o plimbare pe plajă?...."
"sigur!"zâmbi larg..
"Atunci în față la cazinou la 20:00?!...desigur, dacă îți convine așa!"
"Perfect...atunci ne vedem acolo..." îi zâmbi și plăti consumația...plecă privind ușor înapoi... ce va urma oare?...

Niciun comentariu: