joi, 26 mai 2011

Lipsa de originalitate...

Astazi...pentru prima data in viata mea sunt dezamagita de tara in care ma aflu... Nu am spirit patriotism... si nu tin la tara mea mai mult decat la cele in care ajung... as putea spune ca ma adaptez oriunde ajung... insa azi am ramas dezamagita de Romania... si de oamenii din ea...
Am gasit o copie a blogului meu... a povestilor mele....
Intr-adevar...pozele de la postari nu sunt create de mine... insa design-ul blogului, poza si poezia de la inceput, sunt asezate acolo cu un scop de mine, titlul blogului si numele acestuia imi apartin... si mult mi-a mai luat sa fac ceva care imi place...
Titlurile postarilor mele si scrierile mele sunt absolut personale, adunate poate in cativa ani... ani in care nu aveam unde sa le postez, sunt sentimente la care eu tin... ca sunt reale, ca sunt inventii...pana si inventiile rasar din niste sentimente reale...si uite... sa le gasesc denaturate doare.... si nu doar modificate, ci cu o gramatica pe care un roman ar fi trebuit sa invete in gimnaziu, si ea modificata de lumea messenger....
Am crezut prima data ca e o greseala, pana am vazut ca si adresa de la blog e aceeasi...fix la fel, cu liniute cu de toate, mai putin extensia...chiar si numele Expresorul nu ghiceste viitorul... e prea de tot...
Ce trist sa vezi ca ti-e furat ce ti-e mai drag...iar sursa nici macar nu e mentionata...
Nu vreau publicitate, insa vreau ca ce e al meu, sa ramana al meu...
Sa inteleg ca ii plac postarile mele?... bine si trecem la furat?...
Ma bucur ca pe unii postarile mele ii impulsioneaza si ii fac sa scrie...cred ca cea mai buna terapie e prin scris... insa nu asa... nu furam ideile altcuiva si le folosim ca ale noastre...
Nu sunt scriitoare si nici nu incerc sa fiu... am postat un jurnal public al Olgutei...dar e al ei...
Sper ca vei citi si sper ca vei sterge postarile mele, sper ca imi vei reda numele blogului si titlul... dar mai ales ideea aceastuia... sper si apelez la bunul simt care sper ca inca mai exista...
Nu-mi place sa stau ca la usa cortului sa ma cert, dar daca va fi nevoie... voi apara ce-i al meu...
Это было бы плохо...

Olga

4 comentarii:

Carmen Ioana spunea...

imi pare rau ca ti se intampla asta. insa partea buna e ca scrii atat de frumos incat altii nu se pot abtine sa nu te copie...sper sa se rezolve totusi :)
dar mai ales sper ca asta sa nu te opreasca din scris,ar fi mare pacat!

Olguta spunea...

multumesc...deranjant e faptul ca-mi pierd identitatea... faptul ca sunt asociata cu scrieri care nu-mi apartin si nici macar nu ma reprezinta... nu vreau sa ma opresc din scris si nici nu cred ca o voi face...

Me spunea...

Imi pare sincer rau ca ai patit acest lucru...si da...e adevarat...doare foarte tare sa vezi cum tot ce ai cladit intr-un timp...tot ce ai 'pictat' cu sufletul pentru ca orice postare de-a ta la asta ma face sa ma gandesc...este practic furat !
Sper si imi doresc tare mult sa se rezolve !

Olguta spunea...

:)...multumesc!