miercuri, 9 septembrie 2009

ploaie de toamna...



...ma simt oarecum pierduta...ma uit in zare...norii negri se apropie amenintator..."n-o sa ploua!" imi spun si intorc privirea spre un deal ce inca se scalda in lumina soarelui...
...primul strop de ploaie...al doilea strop de ploaie...si deodata ma aflu in mijlocul unei ploi torentiale... ma opresc si ma uit la cer razand..."am eu aceasta onoare?" soptesc si imi continui drumul...
...pe ulita lumea fuge in ograda care mai de care, speriati parca sa nu fie topiti...
"Olenka, vino aici!", "Ola, hai aici!" voci parca pierdute se aud de prin curti..."hai la adapost, Olenka!"
"Ce-mi trebuie adapost cand fiecare particica a mea a chemat ploaia?" gandesc...le zambesc si-mi continui drumul..
E atat de frumos si atat de cald... Daca ai fi langa mine te-as saruta indelung...am gusta ploaia impreuna...am dansa si am visa...am fi atat de fericiti...
....dar tu nu esti aici, iar ploaia pare mai rece...

Un comentariu:

Anonim spunea...

superb...am trait si eu asta...