duminică, 14 martie 2010

Te iubesc!

Te iubesc...daca ai sti cat te iubesc...
...Te privesc...imi place atat de mult sa te privesc...ai niste ochi superbi...si nu este vorba de culoarea lor, ci de ceea ce transmit...parca zambesc...si simt ca ma privesc cu atata dragoste...cat de mult imi plac ridurile care se formeaza in jurul ochilor tai...
...Imi plac buzele tale...sunt mereu moi...sunt mereu dornice sa ma rasfete... hmmm...ce te-as saruta acum...
...imi place gatul tau...ma invita mereu sa-l sarut...cum as putea sa-ti rezist... mirosi superb...
...imi plac mainile tale...ma alinta mereu...si ma fac sa ma pierd intr-o lume numai a noastra...
...imi place vocea ta...atat de blanda, de suava...as putea sa te ascult zile intregi, luni... ai putea chiar sa ma minti, te-as crede...
...dar nu m-ai minti, nu-i asa?...

Un comentariu:

Search spunea...

finalul e absolut superb... imi place cum scrii...