vineri, 30 octombrie 2009

...zori...



...Simteam un mic fior de gheata...ma strangeam ca un copil sub patura...am simtit 2 maini puternice ce ma acopereau... un parfum discret de barbat plutea in camera...era aici, langa mine... am deschis ochii usor si am vazut un inceput de dimineata...m-am uitat la mainile ce sedeau comod asezate, una pe pantec iar cealalta, lenes imi sprijinea sanul...pareau atat de hotarate si sigure...ii simteam respiratia usoara pe gat...m-am intors usor sa privesc chipul ce se scufundase in parul meu, la un somn adanc...dormea atat de linistit...ma cuprinse mai puternic, simtind miscarea mea...il priveam, bucurandu-ma de moment caci stiam ca odata cu venirea zorilor urma sa ne despartim...as fi vrut sa-l sarut, insa mi-era frica sa nu-l trezesc...dormea prea linistit...imi plimbam mainile prin parul cifulit, apropiindu-ma usor sa-i sarut buzele,caci tentatia era prea mare...

Niciun comentariu: