miercuri, 1 septembrie 2010

Blog/2

 De astazi incepand Expresorul nu ghiceste viitorul are doi autori: Olguta si Beto.
De ce?...pentru ca m-a rugat!
Desi a inceput ca un mic jurnal...cu timpul s-a transformat intr-un caiet cu schite de povesti... voi scrie in continuare...la fel ca si pana acum...voi reveni cu cate o postare cand voi simti ca sunt prea plina de ganduri si trebuie sa le confesez cuiva...o voi face aici...
Nu scriu decat pentru a ma elibera...

...

Stiu ca ma iubesti si ca ma doresti alaturi de tine zi de zi...dar mi-e frica...nu ca am sa te pierd, ci pentru ca nu stiu ce vei alege... pe mine sau pe ei? 


 "A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva,
cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.

Mă tem că n-am să te mai văd, uneori,
că or să-mi crească aripi ascuţite până la nori,
că ai să te ascunzi într-un ochi străin,
şi el o să se-nchidă cu o frunză de pelin.

Şi-atunci mă apropii de pietre şi tac,
iau cuvintele şi le-nec în mare.
Şuier luna şi o răsar şi o prefac
într-o dragoste mare...." - Nichita Stanescu

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ma bucur foarte mult ca ai facut publica prezenta mea, desi nu era nevoie.
Totodata ma bucur ca ai reusit sa te inspiri si sa continui mai des sa postezi pe acest blog:)