marți, 14 septembrie 2010

se ineaca inima in iubire...

Sa fie un vis?...sa fie un basm?...am ajuns sa traiesc oare propriile mele povesti?...
oohh...m-am imbolnavit...m-am imbolnavit de dragoste si  nu are leac...
mi-e frica...
A fost frumos...este frumos...intens...pasional....
Daca as incerca sa cuprind intr-un cuvant toata iubirea mea...nu as putea...e un amestec de sentimente si emotii pe care toti le traim si totusi nu toti stim sa le apreciem...
Ma doare inima de atata iubire...
...este...o..."lacrima...abis...cautare...neant....raza de soare.Colt...sange, floare sfasiata...zbor, zbatere, cautare...gand, ideal, despartire...cadere...taras...regasire...lacrima de fericire...val, suflet, respiratie...ploaie...inaltare, declin, inaltare...chemare...univers...disperare...pas...mangaiere...durere...
zambet...iubire,dor, adiere..."
(A.S)
Nu ma trezi, lasa-ma sa te iubesc la nesfarsit!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frumos. Dar dragostea nu e o boala ci o necesitate, un avantaj. Exista leac dar de ce sa distrugem dragostea?

Olguta spunea...

Depinde Beto....pentru unii este o boala atunci cand iubesti prea mult, cand uiti de tine...si de tot ce ai fost...pentru altii este un motiv de viata...si un avantaj in gasirea fericii...spune-mi te rog insa care este leacul?...nu vreau sa distrug iubirea pentru ca-mi place prea mult...dar s-ar putea sa ma distruga ea, caci nu traieste aceleasi principii ca mine....

Anonim spunea...

Sti...nu sunt prea experimentat in iubire si dragoste incat sa ma simt in masura sa dau sfaturi, dar totusi din cate stiu pentru iubire opusul este ura, la fel si pentru boala este vindecarea, dar pana si cuvantul URA suna urat, dapai sa mai si simtim ura in noi. Incearca totusi sa fi mai indiferenta si mai nepasatoare in legatura cu iubirea, iubeste indeajuns incat sa te simti bine insa nu in exces:)

Olguta spunea...

Ura nu are nici o treaba...cat despre iubire...nu cred ca-ti poti pune un instrument de masurare sa spui pana aici iubesc...sau a fost indeajuns...nu poti fi nepasator, indiferent...
dupa cum spuneam "iubirea nu traieste aceleasi principii ca si mine", iar pentru nu pot sa iti explic la ce ma refer, nici tu nu ai cum sa intelegi...

Liuba. spunea...

"nu ma trezi, lasa-ma sa te iubesc la nesfatsit" .. genial.