joi, 2 septembrie 2010

A venit toamna...
Am iesit pe strada sa ma bucur de aerul rece, sa ma bucur de ploaia ce vine si de cateva clipe de singuratate...
inchid ochii si inspir adanc...in castile telefonul, Nicu Alifantis canta o poezie de Nichita stanescu-emotii de toamna...imi vin sa plang, caci sunt in ceata...si sunt nesigura si ma simt singura...mi-e atat de frica...
...privesc spre cer si imi imaginez ce as putea fi si ce as vrea sa fiu...
Balanta atarna cand intr-o parte cand in cealalta... imi intep gandurile cu un ac si le sparg...imi continui drumul pe poteca din padure...privesc copacii inalti si scuturati de vant...
E anotimpul meu...e anotimpul iubirilor si al romantelor...
...hai sa compunem romanta noastra si sa o cantam dupa cum ne place noua si nu lumii...hai sa dansam ca frunzele si sa incalzim ploaia rece...
hai sa ne iubim precum iubesc copacii pamantul...si florile primavara...
...hai sa aprindem soarele cu iubirea noastra...hai sa facem vara acest inceput trist de toamna....

Niciun comentariu: